Terug
Cases.
23 sep 2025, 09:22
Vier merken maakten dit seizoen hun opwachting in de wereld van de Gooische dames:
Opel – De Rock Electric kreeg volop aandacht. De waardering voor het design steeg met maar liefst +72%.
Licor 43 – De iconische likeur zorgde voor een flinke boost in koopintentie: Door Tante Cor, gaf 29% van de kijkers aan het merk sneller te willen aanschaffen.
HelloFresh – Met herkenbare en toegankelijke scenes wist HelloFresh een enorm bereik te realiseren: Maar liefst 7,7 miljoen 18+ers in Nederland.
Lexa – De datingapp raakte een gevoelige snaar. 63% van de kijkers herkende zichzelf in de scenes, en gaf aan een de scenes een gevoel van herkenning te krijgen
De cijfers liegen er niet om:
+34% meer positieve merkassociaties.
+52% vond de merken perfect passen bij het programma.
Gemiddeld werd het door de kijkers beoordeeld met een 7,9!
Deze resultaten laten zien hoe sterk de combinatie van nostalgie, humor en herkenbaarheid werkt om merken tot leven te brengen.
Dankzij de samenwerking tussen Talpa Network en Ad Alliance kregen de merken toegang tot een breed en divers publiek. De mix van lineaire TV en streaming zorgde bovendien voor maximale zichtbaarheid én impact.
Het nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen bewees opnieuw dat entertainment en merken een gouden combinatie kunnen vormen. Wanneer sterke storytelling en branded partnerships hand in hand gaan, ontstaat er niet alleen een leuke kijkervaring, maar ook tastbare merkresultaten.
Benieuwd wat we voor jouw merk kunnen betekenen? Neem snel contact op met je client lead of via de onderstaande knop. Samen zorgen we voor een campagne die jouw merk laat stralen!