Terug
Televisie bouwt merkbekendheid, QRomo voegt er conversie aan toe. Met een simpele scan verbind je kijkers direct met jouw merk, actie of product – van kortingsvoucher tot inschrijving. Zo verandert aandacht in actie, zonder extra drempels.
De QRomo is een innovatieve QR-code die je kan toevoegen aan een tv-spot, en waarmee je kijkers iets extra’s kan bieden, zoals een kortingsvoucher. Het is een effectief middel om consumenten op een interactieve wijze te verbinden.
Met de QRomo speelt Talpa Media handig in op het gebruik van een tweede scherm tijdens het tv-kijken.
De QRomo is géén simpele QR-code maar is een innovatieve techniek die kijkers in twee stappen verbindt met de kassa:
SCAN:
De kijker scant de QRomo op TV en ontvangt real-time de QRomo-voucher op de mobiel.
SAVE:
We bieden de mogelijkheid om de voucher in de Apple/Google Wallet of als PDF op te slaan, naar jezelf te mailen of te printen. Als de voucher in de Wallet wordt opgeslagen dan ontvangt de gebruiker reminders wanneer er een inwisselpunt in de buurt is en wanneer de actie bijna verloopt.
CLAIM:
We tonen overzichtelijk en op basis van locatie bij welke dichtstbijzijnde (online en fysieke) inwisselpunten de voucher ingewisseld kan worden. De consument claimt het voordeel door de QRomo-voucher te scannen bij de kassa in de winkel of webshop.
De reis van QRomo naar de smartphone is buitengewoon eenvoudig, laagdrempelig en snel.
De QRomo heeft een exclusieve integratie met 96% van alle kassa's in Nederland en zo'n 450 webshops. Dit alles zonder dat je als adverteerder zelf afspraken hoeft te maken met retailers of de integratie met je eigen kassasysteem moet regelen.
Met de innovatieve QRomo kunnen tv-campagnes vanaf nu naast merkbekendheid en bereik ook ingezet worden voor direct meetbare conversie.